BRONEERI ON-LINE

Valge tund

BODYBALANCE®

Les Mills BODYBALANCE® on keha ja meele kontsept-treening, kus tehakse rahuliku ning lõõgastava muusika saatel mitmesuguseid liikumisi ja harjutusi, mille on välja töötatud oma ala parimad jooga-, Tai Chi- ja pilatese- spetsialistid. Tund parandab rühti, tugevdab lihaseid ning vähendab lihaspinget ja stressi. Lisaks sellele arendab BODYBALANCE® tund koordinatsiooni- ja keskendumisvõimet ning tasakaalu. Samuti õpitakse ja harjutatakse õiget hingamistehnikat. Treeningu pikkus 55 minutit.

SAUNA YOGA®

SAUNA YOGA® kombineerib sauna vaikuse ja soojuse lihtsate joogapoosidega ning hingamisegaSauna Yoga on 30-minutiline, erinevaid joogastiile ühendav sessioon, mida viiakse läbi kerges riietuses 50°C-55 °C köetud tavalises või infrasaunas. See on ideaalne treening igas vanuses inimestele, olenemata nende treenitusest või eelnevast kokkupuutest joogaga.

SAUNA YOGA kasulikkus:

  • tugevadab lihaskonda;
  • parandab lülisamba ja liigeste liikuvust vähendades selja ja kaela probleeme;
  • kiirendab ainevahetust ja aitab organismist väljutada mürkaineid;
  • sügavrahustav efekt kehale ning meelele
  • aitab leevendada unetust;
  • vähendab stressi, ärevust ja parandab keskendumist.

Sauna Yoga tunnid toimuvad naturaalses soolakivi saunas. Treeningut viiakse läbi mugavas lühikeses riietuses. Kindlasti võta kaasa veepudel.

Šivananda jooga

Šivananda jooga tund annab heaolutunde nii kehas kui meeles. Tegemist on klassikalise Hatha joogaga, mis on nime saanud teeneka joogaõpetaja svaami Šivananda järgi. Selle süsteemi harjutused on hästi tasakaalustatud: ühes suunas venitusele järgneb alati venitus vastassuunas. Treening koosneb soojendus- ja hingamisharjutustest, lõdvestusest ning 12 põhiasendist – aasanast, mis toniseerivad lihaseid ja sidekudesid, hoiavad selja ja liigesed painduvana, ergutavad vere- ja toiduringlust ning kogu endokriinsüsteemi talitlust. Õige hingamise ja hingamisharjutuste abil kogub organism energiat ning korraldab närvisüsteemi ja aju tegevust, suureneb tahtejõud, enesekontroll ja keskendumisvõime. Lõdvestus vabastab keha pingetest ja annab puhkust. Regulaarne praktiseerimine muudab Sind tundlikumaks ja teadlikumaks ning annab hea füüsilise vormi. Kogu treening omab lõpptulemusena tervendavat, füüsilist ja emotsionaalset stressi maandavat ja sügavat sisemist rahu tekitavat toimet. Treeningu pikkus 75 minutit.

Power Pilates

Power Pilates ehk jõu pilates on füüsiliselt suuremat väljakutset pakkuv ning intensiivsem võrreldes tavalise pilatesega.
Pilates on keha, vaimu ja meelelaadi täielik kooskõla. Treening põhineb Joseph Pilatese tehnikale, mille kolm põhieesmärki on:

  • nõrkade lihaste tugevdamine;
  • liikumise kvaliteedi parandamine;
  • õige hingamise õppimine.

See on terviklik harjutuste kompleks, mis arendab nii keha kui vaimu, parandab koordinatsiooni ja kontsentratsiooni. Pilates aitab teadvustada oma kehahoiakut ja liikumist, muudab meid aktiivsemaks ja tugevamaks, ergutab ainevahetust ja annab juurde energiat. Pilatese meetodi omapäraks on enamiku harjutuste sooritamine lamavas asendis. Pilates sobib nii meestele kui naistele. Treeningu pikkus 45 ja 55 minutit.

Suppama YOGAFUNC AQUA

SUPPAMA YOGAFUNC AQUA (45 min) – populaarse YOGAFUNC fitness jooga uus ja veel lõbusam veepealne versioon. Kõlab päris hullumeelselt, mis? Uus treening YOGAFUNC AQUA pakub täiuslikku kombinatsiooni keha-, meele- ja tasakaalutreeningust ning süstib läbi lõbusa proovilepaneku positiivseid emotsioone igasse inimesse. Ashtanga jooga baasliigutustel põhinev treening sujub kaasahaarava muusika saatel, pannes ühteaegu proovile SINU painduvuse, tasakaalu, koordinatsiooni ja muidugi lihasjõu. YOGAFUNC AQUA sobib igal tasemel joogahuvilisele, treeningule on oodatud nii alustajad kui ka edasijõudnud, sest Fitmattidel jagub põnevust ja väljakutseid kõigile. Treeningu pikkus 45 minutit.

YOGA

Joogatund, kus omavahel on seotud hingamist ning liikumist ühendav Vinyasa jooga ning keha sügavamaid kihte stimuleeriv Yin jooga. Tund algab liikuva soojendusega, misjärel tehakse keha tugevdavaid päikesetervitusi ja liigutakse läbi joogapooside keskendudes hingamise ja liikumise ühtsele voolule. Tunni lõpus hoitakse sügavamaid venitusi, mis aitavad keha pehmelt avada ning pingetest vabastada. Joogapraktika aitab tõsta lihaste toonust, lõdvestada pingeid, tugevdada liigesepiirkondi ning samuti puhastada keha, rahustada meelt ja vaigistada mõtteid. Treeningu pikkus 55 minutit.