BRONEERI ON-LINE

LES MILLS BARRE™

Viimsi SPA Spordiklubi on üks esimestest spordiklubidest Baltikumis, kelle treeningplaanis on LES MILLS BARRE™.

Teisipäev 20:00 LES MILLS BARRE™/Meeli Kask
Neljapäev 18:30 LES MILLS BARRE™/Meeli Kask

Elegantsus kujundab tugevust.

Ilus ei tähenda nõrka. Baleriinid on ühed maailma tugevamad sportlased, nende graatsia ja nõtkus on pühendunud ja intensiivse trenni tulemus. LES MILLS BARRE™ on kaasaegne klassikalise balletitrenni vorm: 30-minutiline treening, mille eesmärk on treenida ja vormida muskleid, tugevdada kerelihaseid ja pakkuda võimalust eemalduda igapäevarutiinist. Kui oled kunagi balletitrennis käinud või otsid uut eneseväljendamise võimalust, siis armud LES MILLS BARRE™-i. Ilma tavapärase toetuseta balletistangelt on põhifookuses lihased, mis hoiavad keha stabiilsust ja tugevust. See trenn võib küll kaunis välja näha, kuid ära alahinda selle intensiivust.

Mida trennis oodata?

LES MILLS BARRE™ on 30-minutiline balletist inspireeritud treeningustiil, mille eesmärk on vormida kogu sinu keha. Trenn algab soojendusega, millele järgneb kardiotreening pulsisageduse maksimaalseks tõstmiseks. Seejärel liigutakse edasi balletist inspireeritud lihastrennini, kus kasutatakse kergeid raskusi, ja lõpetatakse spetsiifiliste sihipäraste kogu keha vormivate balletiharjutustega.

Mida peaksin trenni selga panema?

Mugavad riided, millega sul on hea ringi liikuda – retuusid pakuvad head liikuvust. Samuti on vajalikud sokid, kuna jalanõud võetakse ära.

Mida peaksin kaasa võtma?

Kõik vajalikud vahendid on trennis olemas, aga soovituslik on kaasa võtta veepudel ja väike trennirätik.

Ma ei ole kunagi Barre trennis käinud, kas sel on tähtsust?
Ei, üldse mitte. Jälgi treenerit, kuna nad demonstreerivad kõiki võimalikke ja sobivaid variante. Et liigutustega harjuda, on soovitatav käia alustuseks ära kolmes-neljas trennis.

Kui sageli peaksin ma LES MILLS BARRE™ trennis käima?

Kuigi tulemusi on näha ka juba kord nädalas trennis käies, aitab 2-3 korda nädalas treenimine veelgi enam areneda.

Ma olen rase. Kas ma võin ikkagi LES MILLS BARRE™ trennis käia?

Seda tüüpi treening võib rasedatel aidata hoida kerelihaste vormi ja tasakaalu. Ohutus on meile väga oluline, seega soovitame enne arsti või ämmaemandaga konsulteerida, kuna nad oskavad oma teadmiste ja sinu tervisega arvestades kõige sobivamat nõu anda. Samuti anna sellest enne trenni ka oma treenerile teada, kes oskab siis sulle trenni vältel sobivaid asendusharjutusi näidata.