BRONEERI ON-LINE

Keha ja meele treeningud

UUS! SHINDO

Shindo on eelmise sajandi 80ndatel alguse saanud ravimeetod, mis ühendab lääne psühholoogia ja idamaise filosoofia. Shindo looja on sensei Kazuko Kuratomi. Shindo on ravimeetod, mis hõlmab massaaži, venitus-ja lõõgastusharjutusi. Shindo õpetab, et siseorganid kiirgavad energiat ja energiakanaleid venitades saab siseelundeid stimuleerida. Igal energiakanalil ja elundil on täita konkreetsed ülesanded. Shindo abil saame vabaneda pingetest, kasutades õiget hingamist ja lihastest liigse pinge eemaldamist. Mida vabam on meie keha, seda vabam on meie vaim. Erinevad tasakaalutuse seisundid (stress, füüsilised ja emotsionaalsed pinged) häirivad inimese loomulikku tasakaalu. Shindo tasakaalustab keha energiaid. Shindos tehakse venitusi vastupidiselt joogale kumera seljaga. Kui mõnda kohta tuleb venitades valu või pinge, tuleb see lihastest välja hõõruda. Erinevate harjutuste sooritamine annab meile elurõõmu võtta vastu elu kogu tema kirevuses. Shindo sobib igaühele, hoolimata vanusest, kehalisest võimekusest või tervislikust seisundist. Treening toimub mugavates spordiriietes ja sokkides.

BODYBALANCE®

Les Mills BODYBALANCE® on keha ja meele kontsept-treening, kus tehakse rahuliku ning lõõgastava muusika saatel mitmesuguseid liikumisi ja harjutusi, mille on välja töötatud oma ala parimad jooga-, Tai Chi- ja pilatese- spetsialistid. Tund parandab rühti, tugevdab lihaseid ning vähendab lihaspinget ja stressi. Lisaks sellele arendab BODYBALANCE® tund koordinatsiooni- ja keskendumisvõimet ning tasakaalu. Samuti õpitakse ja harjutatakse õiget hingamistehnikat. Treeningu pikkus 55 minutit.

SAUNA YOGA®

SAUNA YOGA® kombineerib sauna vaikuse ja soojuse lihtsate joogapoosidega ning hingamisegaSauna Yoga on 30-minutiline, erinevaid joogastiile ühendav sessioon, mida viiakse läbi kerges riietuses 50°C-55 °C köetud tavalises või infrasaunas. See on ideaalne treening igas vanuses inimestele, olenemata nende treenitusest või eelnevast kokkupuutest joogaga.

SAUNA YOGA kasulikkus:

  • tugevadab lihaskonda;
  • parandab lülisamba ja liigeste liikuvust vähendades selja ja kaela probleeme;
  • kiirendab ainevahetust ja aitab organismist väljutada mürkaineid;
  • sügavrahustav efekt kehale ning meelele
  • aitab leevendada unetust;
  • vähendab stressi, ärevust ja parandab keskendumist.

Sauna Yoga tunnid toimuvad naturaalses soolakivi saunas. Treeningut viiakse läbi mugavas lühikeses riietuses. Kindlasti võta kaasa veepudel.

Stretch 30’

Stretch 30’ on 30-min venitustreening, mis aitab lõdvestada lihaseid ning taastab nende pikkuse ja elastsuse. See treening sobib treenijale, kes soovib kogu keha pinges või lühenenud lihaseid peale treeningperioodi või tundi lõdvestada ja venitada.

Power Pilates

Power Pilates ehk jõu pilates on füüsiliselt suuremat väljakutset pakkuv ning intensiivsem võrreldes tavalise pilatesega.
Pilates on keha, vaimu ja meelelaadi täielik kooskõla. Treening põhineb Joseph Pilatese tehnikale, mille kolm põhieesmärki on:

  • nõrkade lihaste tugevdamine;
  • liikumise kvaliteedi parandamine;
  • õige hingamise õppimine.

See on terviklik harjutuste kompleks, mis arendab nii keha kui vaimu, parandab koordinatsiooni ja kontsentratsiooni. Pilates aitab teadvustada oma kehahoiakut ja liikumist, muudab meid aktiivsemaks ja tugevamaks, ergutab ainevahetust ja annab juurde energiat. Pilatese meetodi omapäraks on enamiku harjutuste sooritamine lamavas asendis. Pilates sobib nii meestele kui naistele. Treeningu pikkus 55 minutit.

YOGA

Joogatund, kus omavahel on seotud hingamist ning liikumist ühendav Vinyasa jooga ning keha sügavamaid kihte stimuleeriv Yin jooga. Tund algab liikuva soojendusega, misjärel tehakse keha tugevdavaid päikesetervitusi ja liigutakse läbi joogapooside keskendudes hingamise ja liikumise ühtsele voolule. Tunni lõpus hoitakse sügavamaid venitusi, mis aitavad keha pehmelt avada ning pingetest vabastada. Joogapraktika aitab tõsta lihaste toonust, lõdvestada pingeid, tugevdada liigesepiirkondi ning samuti puhastada keha, rahustada meelt ja vaigistada mõtteid. Treeningu pikkus 55 minutit.

Šivananda jooga

Šivananda jooga tund annab heaolutunde nii kehas kui meeles. Tegemist on klassikalise Hatha joogaga, mis on nime saanud teeneka joogaõpetaja svaami Šivananda järgi. Selle süsteemi harjutused on hästi tasakaalustatud: ühes suunas venitusele järgneb alati venitus vastassuunas. Treening koosneb soojendus- ja hingamisharjutustest, lõdvestusest ning 12 põhiasendist – aasanast, mis toniseerivad lihaseid ja sidekudesid, hoiavad selja ja liigesed painduvana, ergutavad vere- ja toiduringlust ning kogu endokriinsüsteemi talitlust. Õige hingamise ja hingamisharjutuste abil kogub organism energiat ning korraldab närvisüsteemi ja aju tegevust, suureneb tahtejõud, enesekontroll ja keskendumisvõime. Lõdvestus vabastab keha pingetest ja annab puhkust. Regulaarne praktiseerimine muudab Sind tundlikumaks ja teadlikumaks ning annab hea füüsilise vormi. Kogu treening omab lõpptulemusena tervendavat, füüsilist ja emotsionaalset stressi maandavat ja sügavat sisemist rahu tekitavat toimet. Treeningu pikkus 75 minutit.