BRONEERI TUBA

Rühmatreeningud

Broneeri treening online

Treening toimub kui 2 tundi enne treeningu algust on registreerunud vähemalt 2 inimest.

 

Keha ja meele treeningud

  • YOGA
  • BODYBALANCE®
  • BalletStretch 30’
  • Power Pilates
  • SAUNA YOGA®
Loe lisaks

YOGA

Namaste, jooga- ja lihtsalt trennisõbrad, meie treeningplaanis on uus YOGA!
Joogatund, kus omavahel on seotud hingamist ning liikumist ühendav tugevam Vinyasa jooga ning lõõgastamad asendid tunni lõpuosas. Joogapraktika aitab tõsta lihaste toonust, lõdvestada pingeid, tugevdada liigesepiirkondi ning samuti puhastada keha, rahustada meelt ja vaigistada mõtteid.

BODYBALANCE®

Les Mills BODYBALANCE® on keha ja meele kontsept-treening, kus tehakse rahuliku ning lõõgastava muusika saatel mitmesuguseid liikumisi ja harjutusi, mille on välja töötatud oma ala parimad jooga-, Tai Chi- ja pilatese- spetsialistid. Tund parandab rühti, tugevdab lihaseid ning vähendab lihaspinget ja stressi. Lisaks sellele arendab BODYBALANCE® tund koordinatsiooni- ja keskendumisvõimet ning tasakaalu. Samuti õpitakse ja harjutatakse õiget hingamistehnikat. Treeningu pikkus 55 minutit.

Power Pilates

Power Pilates ehk jõu pilates on füüsiliselt suuremat väljakutset pakkuv ning intensiivsem võrreldes tavalise pilatesega.
Pilates on keha, vaimu ja meelelaadi täielik kooskõla. Treening põhineb Joseph Pilatese tehnikale, mille kolm põhieesmärki on:

  • nõrkade lihaste tugevdamine;
  • liikumise kvaliteedi parandamine;
  • õige hingamise õppimine.

See on terviklik harjutuste kompleks, mis arendab nii keha kui vaimu, parandab koordinatsiooni ja kontsentratsiooni. Pilates aitab teadvustada oma kehahoiakut ja liikumist, muudab meid aktiivsemaks ja tugevamaks, ergutab ainevahetust ja annab juurde energiat. Pilatese meetodi omapäraks on enamiku harjutuste sooritamine lamavas asendis. Pilates sobib nii meestele kui naistele. Treeningu pikkus 55 minutit.

UUS! Ballet Stretch 30’

BalletStretch 30’ on 30-min treening, mis on inspireeritud klassikalisest balletist. Treeningu esimeses pooles tehakse tasakaalu-, rühi- ja koordinatsiooniharjutusi ning treeningu teises pooles tehakse matil venitusharjutusi, mis aitavad kaasa painduvusele. See treening sobib kõigile.

YOGA

Joogatund, kus omavahel on seotud hingamist ning liikumist ühendav Vinyasa jooga ning keha sügavamaid kihte stimuleeriv Yin jooga. Tund algab liikuva soojendusega, misjärel tehakse keha tugevdavaid päikesetervitusi ja liigutakse läbi joogapooside keskendudes hingamise ja liikumise ühtsele voolule. Tunni lõpus hoitakse sügavamaid venitusi, mis aitavad keha pehmelt avada ning pingetest vabastada. Joogapraktika aitab tõsta lihaste toonust, lõdvestada pingeid, tugevdada liigesepiirkondi ning samuti puhastada keha, rahustada meelt ja vaigistada mõtteid. Treeningu pikkus 55 minutit.

SAUNA YOGA®

SAUNA YOGA® kombineerib sauna vaikuse ja soojuse lihtsate joogapoosidega ning hingamisega. Sauna Yoga on 30-minutiline, erinevaid joogastiile ühendav sessioon, mida viiakse läbi kerges riietuses 50°C-55 °C köetud tavalises või infrasaunas. See on ideaalne treening igas vanuses inimestele, olenemata nende treenitusest või eelnevast kokkupuutest joogaga.

SAUNA YOGA kasulikkus

  • tugevadab lihaskonda
  • parandab lülisamba ja liigeste liikuvust vähendades selja ja kaela probleeme
  • kiirendab ainevahetust ja aitab organismist väljutada mürkaineid
  • sügavrahustav efekt kehale ning meelele
  • aitab leevendada unetust
  • vähendab stressi, ärevust ja parandab keskendumist

Sauna Yoga tunnid toimuvad naturaalses soolakivi saunas. Treeningut viiakse läbi mugavas lühikeses riietuses. Kindlasti võta kaasa veepudel.

Lihasvastupidavuse treeningud

  • UUS! BODYTONE
  • UUS! ABS’30
  • UUS! Brazil butt lift 45’
  • BODYPUMP®
  • Kõht, selg & tuhar
  • CXWORX®
Loe lisaks

BODYTONE

Treening algab 5-7 minutilise soojendusega. Treeningu põhirõhk on lihasvastupidavus harjutustel. Treenitakse erinevaid lihasgruppe – jalad, tuhar, kerelihased, käed. Kasutatakse erinevaid treeningvahendeid: stepipink, fitball, bosu, kummilint, hantlid, kang jt. Treening on sobiv nii algajale kui edasijõudnule, kuna võimaldab koormust individuaalselt valida. Treening on sobiv nii naistele kui meestele.

ABS’30

Fookuses on kerelihased. Treening kestab vaid 30 min. ja selle aja  jooksul treenitakse läbi kogu kere keskosa. Koormust saavad peamiselt kõhulihased aga ka seljalihased. Tunnis kasutatakse lisaks oma keharaskusele ka lisavahendeid nagu fitpall, kettad, hantlid jms. Treening algab kiire ja kerge soojendusega ja on sobilik kõigile.

Brazil butt lift 45’

Kui soovid vormida oma tuharalihased sama trimmi ja ümaraks nagu Brasiila naistel, siis tule Brazil butt lift 45’ treeningusse. Tõhusas 45 min lihasvastupidavuse treeningus keskendutakse spetsiaalselt ainult tuhara- ja jalalihastele. Lisa vahenditena kasutatakse ka kummipaelu, hantleid ning kange.

BODYPUMP® 

Les Mills BODYPUMP® on lihasvastupidavuse treeningprogramm, kus sooritatakse tõhusaid jõuharjutusi. Tunnis kasutatakse erinevaid raskuseid (kang, kettad, hantlid), seega saab iga harjutaja just endale sobiva koormusega treenida. Väga ideaalne kehakoostise muutmiseks. Tõstab kiiresti lihastoonust ja vähendab rasvaprotsenti. Sobilik ka algajatele ning nii meestele kui naistele!

Kõht, selg & tuhar

Kõht, selg & tuhar on tõhus treening kõhu-, selja-, tuhara- ja reielihastele. Kergele soojendusele järgneb intensiivne lihasvastupidavuse treening, kus sooritatakse mitmekülgseid tõhusaid harjutusi nii abivahenditega kui ka oma keharaskusega. Tund sobib igal tasemel harrastajatele.

CXWORX®

Les Mills CXWORX® on eriti tõhus 30-minutiline funktsionaalne treeningprogramm, mis suunatud kerelihaste, tuharate ja õlavöötme treenimiseks. Lisaks oma keharaskusele kasutatakse spetsiaalset kummituubi ning kettaid.

Kardiotreeningud

  • ZUMBA
  • BODYJAM
  • BODYCOMBAT®
  • BODYATTACK® 
Loe lisaks

ZUMBA

Ainulaadne tantsuline fitness-treening, kus Ladina-Ameerika rütmid merengue, reggaeton, salsa, bachata jt on vaheldumisi tänapäevaste hittlugudega, kus lihtsad sammud loovad Sulle enneolematu trennielamuse. Zumba® on intervall-treeningu meetodil tantsutund, kus vahelduvad kiiremad ja aeglasemad rütmid, mille käigus vormime oma keha ja kulutame kaloreid nii, et ise ei märkagi! Zumba treeningus oleksid nagu justkui peol!

BODYJAM

BODYJAM® on 55-minutiline kaloreid põletav tantsuline kardiotreening, mis hoiab keha ja meelt vormis, pakkudes tantsunautlejatele huvitavaid liikumiskombinatsioone, uusimaid tantsustiile, kuumimaid hitte. Treening suurendab aeroobset vastupidavust, parandab koordinatsiooni, põletab hulgaliselt kaloreid ja annab positiivse laengu. BODYJAM® treeningud kuuluvad Les Mills süsteemi, mille järgi õpitakse sama treeningkava 3 kuu jooksul. BODYJAM® sobib nii algajale kui edasijõudnud tantsusõbrale.

BODYCOMBAT®

Les Mills BODYCOMBAT® treeningprogramm ühendab endas erinevad võitluskunstid (karate, poks, taekwondo jne.), millede liikumised ja löögid on muusika saatel kombineeritud tunniajaseks energiliseks kardio treeninguks. Tule ja ela ennast välja ning põleta rohkelt kaloreid!

BODYATTACK® 

Les Mills BODYATTACK® on spordist inpireeritud intervalltreening, milles intensiivsed liigutused, lihtsad liikumised ja tempokas muusika moodustavad ühe mõnusa higistamise ja kalori kulutamise treeningu. Parandab vastupidavust, jõudu ja üldist füüsilist vormi. Põletab keskmiselt 675 kalorit. Vormib kiiresti keha ning parandab südame ja kopsude tööd.

Vee/basseini treeningud ujulas

  • Vesiaeroobika
  • AquaMix
  • AquaFit

SUPPAMA eratreeningud ujulas eritellimisel

  • Suppama Hiit Aqua
  • Suppama Yogafunc Aqua
Loe lisaks

Vesiaeroobika

Vesiaeroobika tund toimub rinnuni vees, kus jälgitakse, et kehaasend oleks hästi kontrollitav. Koormatakse kõiki lihasgruppe, sellises vee sügavuses toimub enamus treeninguid. Vee keskkonna erilisust kasutades saab hoopis teistmoodi kehalise aktiivsuse kogemuse. Vees liikumisel on eesmärgiks võimalikult suurt vee vastupanu saavutada ning sellega organismile suurt koormust anda. Vees on pulsisagedus madalam, mistõttu treenida saab tugevamalt, jäädes aeroobsesse treeningufaasi. Koormust saavad kõik lihased ning liigesed pääsevad põrutustest ja venitustest.

AquaMix

AquaMix tunnis üllatud, kuidas vees on võimalik treenida – erinevad stiilid vahelduvad tunni lõikes, kasutatakse vahendeid, koormus sobib kõikidele.

AquaFit

AquaFit on vesiaeroobika tund, kus keskendutakse vastupidavuse ja koordinatsiooni arendamisele ning treenitakse rühti parandavaid ja toetavaid lihasgruppe, tunnis kasutatakse ka erinevaid vahendeid.

SUPPAMA eratreeningud sportbasseinis

Pakume võimalust tähistada meeldejäävalt ning lõbusalt sünnipäeva, tüdrukutute õhtut või firma üritust SUPPAMA eratreeninguga.
SUPPAMA eratreeningu hind on 80 € (45 min).
Treeningusse mahub 11 inimest.
Hinnale lisandub sissepääs:
E-R 11 €/inimene koos saunakeskuse külastusega/ 8 € ainult sportbasseini külastus
L-P 15 €/inimene koos saunakeskuse külastusega/ 11 € ainult sportbasseini külastus
Lisainfo: mariann.kilg@spatallinn.ee

Treeningud viiakse läbi mugavas spordiriietuses ning harjutusi tehakse paljajalu Suppama laudadel.

Suppama Hiit Aqua

SUPPAMA HIIT AQUA (45 min) – oleme kombineerinud veepinnal tasakaalu hoidmise intensiivse kogu keha treeninguga, mille tulemuseks  on äärmiselt tõhus ning lõbus cross-training, mis sobib küll kõigile, aga paneb proovile ka kõige suuremad trennifanatid. Tegemist on lõbusa, aga samas intensiivse kogu keha treeninguga, mis parandab lihasvastupidavust ja -jõudu, arendab koordinatsiooni ja tasakaalutunnetust ruumis ning põletab efektiivselt kaloreid. Kui sa oled püsiv, siis aegamisi on tugev keskkere ja ilus lihastoonus garanteeritud. Ja seda kõike põhimõtteliselt lõbutsemas käies. Treenitakse jalgu, tuharat, kõhtu, selga, käsi, rinda, õlga, teeme hea portsu kardiovaskulaarset treeningut, arendatakse tasakaalu ja kehatunnetust ning isegi venitatakse ja lõdvestutakse treeningu lõpus. SUPPAMA HIIT AQUA sobib igal tasemel liikumishuvilisele, treeningule on oodatud nii alustajad kui ka edasijõudnud, sest Fitmattidel jagub põnevust ja väljakutseid kõigile.

Suppama Yogafunc Aqua

SUPPAMA YOGAFUNC AQUA (45 min) – populaarse YOGAFUNC fitness jooga uus ja veel lõbusam veepealne versioon. Kõlab päris hullumeelselt, mis? Uus treening YOGAFUNC AQUA pakub täiuslikku kombinatsiooni keha-, meele- ja tasakaalutreeningust ning süstib läbi lõbusa proovilepaneku positiivseid emotsioone igasse inimesse. Ashtanga jooga baasliigutustel põhinev treening sujub kaasahaarava muusika saatel, pannes ühteaegu proovile SINU painduvuse, tasakaalu, koordinatsiooni ja muidugi lihasjõu. YOGAFUNC AQUA sobib igal tasemel joogahuvilisele, treeningule on oodatud nii alustajad kui ka edasijõudnud, sest Fitmattidel jagub põnevust ja väljakutseid kõigile.