BRONEERI TUBA

Rühmatreeningud

Broneeri treening online

Rühmatreening toimub, kui 1,5 h enne toimuva treeningu algust on tundi registreerinud vähemalt 3 osalejat.

 

Keha ja meele treeningud

  • BODYBALANCE®
  • Power Pilates
  • SAUNA YOGA®
  • UUS! BODYART®
Loe lisaks

Les Mills BODYBALANCE® on keha ja meele kontsept-treening, kus tehakse rahuliku ning lõõgastava muusika saatel mitmesuguseid liikumisi ja harjutusi, mille on välja töötatud oma ala parimad jooga-, Tai Chi- ja pilatese- spetsialistid. Tund parandab rühti, tugevdab lihaseid ning vähendab lihaspinget ja stressi. Lisaks sellele arendab BODYBALANCE® tund koordinatsiooni- ja keskendumisvõimet ning tasakaalu. Samuti õpitakse ja harjutatakse õiget hingamistehnikat. Treeningu pikkus 55 minutit.

Power Pilates ehk jõu pilates on füüsiliselt suuremat väljakutset pakkuv ning intensiivsem võrreldes tavalise pilatesega.
Pilates on keha, vaimu ja meelelaadi täielik kooskõla. Treening põhineb Joseph Pilatese tehnikale, mille kolm põhieesmärki on: nõrkade lihaste tugevdamine, liikumise kvaliteedi parandamine, õige hingamise õppimine. See on terviklik harjutuste kompleks, mis arendab nii keha kui vaimu, parandab koordinatsiooni ja kontsentratsiooni. Pilates aitab teadvustada oma kehahoiakut ja liikumist, muudab meid aktiivsemaks ja tugevamaks, ergutab ainevahetust ja annab juurde energiat. Pilatese meetodi omapäraks on enamiku harjutuste sooritamine lamavas asendis. Pilates sobib nii meestele kui naistele. Treeningu pikkus 55 minutit.

SAUNA YOGA® kombineerib sauna vaikuse ja soojuse lihtsate joogapoosidega ning hingamisega. Sauna Yoga on 30-minutiline, erinevaid joogastiile ühendav sessioon, mida viiakse läbi kerges riietuses 50°C-55 °C köetud tavalises või infrasaunas. See on ideaalne treening igas vanuses inimestele, olenemata nende treenitusest või eelnevast kokkupuutest joogaga.

SAUNA YOGA kasulikkus:
tugevadab lihaskonda
parandab lülisamba ja liigeste liikuvust vähendades selja ja kaela probleeme
kiirendab ainevahetust ja aitab organismist väljutada mürkaineid
sügavrahustav efekt kehale ning meelele
aitab leevendada unetust
vähendab stressi, ärevust ja parandab keskendumist

Sauna Yoga tunnid toimuvad naturaalses soolakivi saunas. Treeningut viiakse läbi mugavas lühikeses riietuses. Kindlasti võta kaasa veepudel.

UUS! BODYART® on holistiline keha ja meele treening, mis baseerub viiel hiina meditsiini elemendil. Elemendid väljenduvad treeningus energiafaaside ehk treeningosadena ja harjutused järgivad yin ja yang tasakaalu printsiipe. BODYART® on omanäoline treeningkontseptsioon, kus harjutused on inspireeritud nii joogast, füsioteraapiast kui klassikalisest jõutreeningust ja kombinatsioonis hingamisega moodustavad nad tasakaalustava terviku. Treeningus keskendume harjutustele, mis mõjuvad hästi seljale ning parandavad liikuvust. Suurepärane treening, et sinu päev oleks valuvaba ja enesetunne hea. Treeningus ei ole keerulist koreograafiat, samuti ei sooritata sammukombinatsioone – iga osaleja töötab omas rütmis ja oma hingamisega. Treening on väga hea valik just seljavaevuste puhul.

Lihasvastupidavuse treeningud

  • Brazil butt lift 45’
  • BODYPUMP®
  • Kõht, selg & tuhar
  • LES MILLS CORE®
  • UUS! RINGTREENING
  • UUS! TRX & Strenght
  • UUS! BOSU Fit
Loe lisaks

Brazil butt lift 45’
Kui soovid vormida oma tuharalihased sama trimmi ja ümaraks nagu Brasiila naistel, siis tule Brazil butt lift 45’ treeningusse. Tõhusas 45 min lihasvastupidavuse treeningus keskendutakse spetsiaalselt ainult tuhara- ja jalalihastele. Lisa vahenditena kasutatakse ka kummipaelu, hantleid ning kange.

Les Mills BODYPUMP® on lihasvastupidavuse treeningprogramm, kus sooritatakse tõhusaid jõuharjutusi. Tunnis kasutatakse erinevaid raskuseid (kang, kettad, hantlid), seega saab iga harjutaja just endale sobiva koormusega treenida. Väga ideaalne kehakoostise muutmiseks. Tõstab kiiresti lihastoonust ja vähendab rasvaprotsenti. Sobilik ka algajatele ning nii meestele kui naistele!

Kõht, selg & tuhar on tõhus treening kõhu-, selja-, tuhara- ja reielihastele. Kergele soojendusele järgneb intensiivne lihasvastupidavuse treening, kus sooritatakse mitmekülgseid tõhusaid harjutusi nii abivahenditega kui ka oma keharaskusega. Tund sobib igal tasemel harrastajatele.

Les Mills LES MILLS CORE® on eriti tõhus 30-minutiline funktsionaalne treeningprogramm, mis suunatud kerelihaste, tuharate ja õlavöötme treenimiseks. Lisaks oma keharaskusele kasutatakse spetsiaalset kummituubi ning kettaid.

UUS! RINGTREENING on kolinud jõusaali funktsionaalalale kus treeningus on mixitud kardio ja jõu hajutused vaheldumisi. Treening toimub ringis liikumises ning kasutatakse erinevaid jõusaalis olevaid vahendeid ja masinaid. Hea treening jõusaalis alustajale, et õppida tundma erinevaid masinaid jõusaalis koos treeneri abiga.

UUS! TRX & Strenght
Tagasi on treeningplaanis TRX treening, kus kasutatakse spetsiaalseid rihmasid kogu keha treeninguks. Tund on ringtreeningu formaadis vaheldumisi TRX rihmadel ja kergete või oma keha raskusega harjutustega. Treening on sobilik kõigile – nii algajatele kui edasijõudnutele.

UUS! BOSU Fit
Tunnis kasutatakse vahendina bosu-palli. Treening koosneb lerinevatest tasakaalu- ja lihastreeningu harjutustest, mis treenivad väga tōhusalt vastupidavust, koordinatsiooni, kerelihasid ning arendavad tasakaalutunnetust. Harjutused on sobilikud kõigile, nii alustajatele kui edasijõudnutele. Kuigi see poolik-pall tundub lihtne, on sellel tasakaalu hoidmine väljakutse. Bosu Fit tunnist saab tõeliselt lõbusa elamuse!

Kardiotreeningud

  • CardioTONE
  • BODYJAM
  • BODYATTACK® 
  • UUS! DANCE
Loe lisaks

CardioTONE treening algab 5-7 minutilise soojendusega. Treeningu põhirõhk on lihasvastupidavus harjutustel mida kombineeritakse kardioharjutustega. Treenitakse erinevaid lihasgruppe – jalad, tuhar, kerelihased, käed. Kasutatakse erinevaid treeningvahendeid: stepipink, fitball, bosu, kummilint, hantlid, kang jt. Treening on sobiv nii algajale kui edasijõudnule, kuna võimaldab koormust individuaalselt valida. Treening on sobiv nii naistele kui meestele.

BODYJAM® on 55-minutiline kaloreid põletav tantsuline kardiotreening, mis hoiab keha ja meelt vormis, pakkudes tantsunautlejatele huvitavaid liikumiskombinatsioone, uusimaid tantsustiile, kuumimaid hitte. Treening suurendab aeroobset vastupidavust, parandab koordinatsiooni, põletab hulgaliselt kaloreid ja annab positiivse laengu. BODYJAM® treeningud kuuluvad Les Mills süsteemi, mille järgi õpitakse sama treeningkava 3 kuu jooksul. BODYJAM® sobib nii algajale kui edasijõudnud tantsusõbrale.

Les Mills BODYATTACK® on spordist inpireeritud intervalltreening, milles intensiivsed liigutused, lihtsad liikumised ja tempokas muusika moodustavad ühe mõnusa higistamise ja kalori kulutamise treeningu. Parandab vastupidavust, jõudu ja üldist füüsilist vormi. Põletab keskmiselt 675 kalorit. Vormib kiiresti keha ning parandab südame ja kopsude tööd.

UUS! Dance treening on  aeroobne tantsuline treening kus õpitakse sammu kombinatsioone samm-sammult üksteise otsa ehitades, millele lisatakse järk-järgult kätekombinatsioonid, rütmiseerimised, pöörded, hüplemised. Treeningu lõpus kujuneb välja tore koreograafiline tantsujupp mida saab juba naudinguga tantsida. Treeningus arendad vastupidavust, koordinatsiooni, kehatunnetust ja liikuvust. Väga hea kardiotreening! Kuna õppimiseks on aega suurem osa tunnist, siis saavad ühe-kahe trenniskäiguga koreograafia selgeks kõik osalejad.

Vee/basseini treeningud ujulas

  • Vesiaeroobika
  • AquaMix
  • AquaFit
  • AQUA ZUMBA

SUPPAMA eratreeningud ujulas eritellimisel

  • Suppama Hiit Aqua
  • Suppama Yogafunc Aqua
Loe lisaks

Vesiaeroobika tund toimub rinnuni vees, kus jälgitakse, et kehaasend oleks hästi kontrollitav. Koormatakse kõiki lihasgruppe, sellises vee sügavuses toimub enamus treeninguid. Vee keskkonna erilisust kasutades saab hoopis teistmoodi kehalise aktiivsuse kogemuse. Vees liikumisel on eesmärgiks võimalikult suurt vee vastupanu saavutada ning sellega organismile suurt koormust anda. Vees on pulsisagedus madalam, mistõttu treenida saab tugevamalt, jäädes aeroobsesse treeningufaasi. Koormust saavad kõik lihased ning liigesed pääsevad põrutustest ja venitustest.

AquaMix tunnis üllatud, kuidas vees on võimalik treenida – erinevad stiilid vahelduvad tunni lõikes, kasutatakse vahendeid, koormus sobib kõikidele.

AquaFit on vesiaeroobika tund, kus keskendutakse vastupidavuse ja koordinatsiooni arendamisele ning treenitakse rühti parandavaid ja toetavaid lihasgruppe, tunnis kasutatakse ka erinevaid vahendeid.

UUS! Aqua Zumba® on meeleolukas tantsuline fitnesstreening vees kus on tantsulistele liigutustele vaheldumisi lisatud ka jõuharjutusi. Trimmi oma keha ladina rütmide taustal nii, et Sa isegi ei märka kuidas aeg lendab!

SUPPAMA eratreeningud sportbasseinis

Pakume võimalust tähistada meeldejäävalt ning lõbusalt sünnipäeva, tüdrukutute õhtut või firma üritust SUPPAMA eratreeninguga.
SUPPAMA eratreeningu hind on 80 € (45 min).
Treeningud viiakse läbi mugavas spordiriietuses ning harjutusi tehakse paljajalu Suppama laudadel. Treeningusse mahub 11 inimest.
Hinnale lisandub sissepääs:
E-R 11 €/inimene koos saunakeskuse külastusega/ 8 € ainult sportbasseini külastus
L-P 15 €/inimene koos saunakeskuse külastusega/ 11 € ainult sportbasseini külastus
Lisainfo: maris.benita@spatallinn.ee

SUPPAMA HIIT AQUA (45 min) – oleme kombineerinud veepinnal tasakaalu hoidmise intensiivse kogu keha treeninguga, mille tulemuseks  on äärmiselt tõhus ning lõbus cross-training, mis sobib küll kõigile, aga paneb proovile ka kõige suuremad trennifanatid. Tegemist on lõbusa, aga samas intensiivse kogu keha treeninguga, mis parandab lihasvastupidavust ja -jõudu, arendab koordinatsiooni ja tasakaalutunnetust ruumis ning põletab efektiivselt kaloreid. Kui sa oled püsiv, siis aegamisi on tugev keskkere ja ilus lihastoonus garanteeritud. Ja seda kõike põhimõtteliselt lõbutsemas käies. Treenitakse jalgu, tuharat, kõhtu, selga, käsi, rinda, õlga, teeme hea portsu kardiovaskulaarset treeningut, arendatakse tasakaalu ja kehatunnetust ning isegi venitatakse ja lõdvestutakse treeningu lõpus. SUPPAMA HIIT AQUA sobib igal tasemel liikumishuvilisele, treeningule on oodatud nii alustajad kui ka edasijõudnud, sest Fitmattidel jagub põnevust ja väljakutseid kõigile.

SUPPAMA YOGAFUNC AQUA (45 min) – populaarse YOGAFUNC fitness jooga uus ja veel lõbusam veepealne versioon. Kõlab päris hullumeelselt, mis? Uus treening YOGAFUNC AQUA pakub täiuslikku kombinatsiooni keha-, meele- ja tasakaalutreeningust ning süstib läbi lõbusa proovilepaneku positiivseid emotsioone igasse inimesse. Ashtanga jooga baasliigutustel põhinev treening sujub kaasahaarava muusika saatel, pannes ühteaegu proovile SINU painduvuse, tasakaalu, koordinatsiooni ja muidugi lihasjõu. YOGAFUNC AQUA sobib igal tasemel joogahuvilisele, treeningule on oodatud nii alustajad kui ka edasijõudnud, sest Fitmattidel jagub põnevust ja väljakutseid kõigile.