BRONEERI TUBA

Rühmatreeningute plaan

Viimsi SPA Spordiklubil on õigus teha treeningplaanis muudatusi.
Mõnusaid treeningelamusi!

Broneeri treening

 

Esmaspäev

10:00 BODYPUMP®/ Peeter
11:00 BODYBALANCE®/ Kersti O.
18:00 CXWORX®/ Kersti O.
18:30 BODYATTACK®/ Jarmo
18:30 ZUMBA®/ Margarita
19:30 Brazil butt lift 45’/ Peeter
19:30 BODYBALANCE®/ Liina A.
19:30 Sauna Yoga®/Jarmo
19:30 AquaMix/ Piret
20:15 BODYPUMP®/ Peeter

Teisipäev

10:00 Kõht, selg & tuhar/ Mirjam
10:00 AquaMix/ Piret
11:00 UUS! Yoga/ Liina A.
12:00 Jooga lapseootel naisele 75’/ Diana
18:00 BODYPUMP®/ Marek
18:15 BODYBALANCE®/ Kersti O.
19:00 BODYCOMBAT®/ Meeli
19:15 LES MiLLS TONE™/ Maris
19:20 Sauna Yoga®/ Eve
19:30 AquaMix/ Lilja
20:00 LES MiLLS BARRE™/ Meeli
20:00 Power Pilates/ Svea

Kolmapäev

09:30 BODYPUMP®/ Peeter
11:00 BODYBALANCE®/ Kersti O.
18:00 CXWORX®/ Kersti O.
18:30 BODYATTACK®/ Jarmo
18:30 SH’BAM®/ Mirjam
19:30 BODYBALANCE®/ Liina A.
19:15 BODYPUMP®/ Peeter
19:30 Sauna Yoga®/ Jarmo
19:30 AquaMix/ Piret
20:15 Kõht, selg & tuhar 45’/ Peeter

Neljapäev

10:00 Kõht, selg & tuhar/ Meeli
10:00 AquaMix/ Piret
11:00 UUS! Yoga/ Liina A.
18:00 LES MiLLS TONE™/ Maris
18:45 Power Pilates 45’/ Svea
19:00 BODYJAM®/ Maris
19:30 BODYCOMBAT®/ Meeli
19:30 Sauna Yoga®/ Eve
19:30 AquaMix/ Lilja
20:30 CXWORX®/ Meeli

Reede

09:30 BODYPUMP®/ Peeter
10:30 Power Pilates/ Svea
17:00 BODYPUMP®/ Peeter
18:00 CXWORX®/ Jarmo
18:30 LES MILLS GRIT™ Cardio/ Jarmo
18:00 BODYBALANCE®/ Kersti O.
19:00 Sauna Yoga®/ Jarmo
19:00 SH’BAM®/ Mirjam

Laupäev

10:00 BODYPUMP®/ Marek
10:00 AquaFit/ Liina R.
11:00 BODYJAM®/ Maris
11:00 Sauna Yoga® 45’/ Eve
12:00 BODYBALANCE®/ Maris
18:00 Brazil butt lift 45’/ Mirjam

Pühapäev

10:00 BODYPUMP®/ Peeter
11:00 Kõht, selg & tuhar 45′/ Peeter
12:00 BODYCOMBAT®/ Meeli
17:00 LES MiLLS TONE™/ Maris
17:50 BODYBALANCE®/ Maris
18:50 UUS! LES MILLS GRIT™ Strength/ Jarmo
19:00 Sauna Yoga® / Eve

 

Sinine tund
Lihasvastupidavuse treeningud

UUS! LES MILLS GRIT™
Kõrge intensiivsusega intervalltreening ehk HIIT (High-Intensity Interval Training) on treening, mis koosneb lühikestest intensiivsetest treeningintervallidest millele järgnevad taastumisperioodid. Põhiline idee on selles, et annad endast maksimumi, puhkad ja kordad sama uuesti. Olümpiasportlased on seda tüüpi treeninguid kasutanud juba aastaid ja nüüd on see üks populaarseimaid treeningtüüpe maailmas. Ülima füüsilise vormi ja tulemuste saladus ei seisne mitte treeningmahu, vaid selle intensiivsuse tõstmises. LES MILLS GRIT™ treeninguid on parim kasutada lisana põhitreeningu ja muu mõõduka treeningu kõrval. HIIT-treening on raske ja sinu keha vajab aega, et sellest taastuda. LES MILLS GRIT™ sessioone võiks nädalas (maksimaalselt) teha 2 korda. Kui seda teha muu treeningu osana, siis varsti sa lausa lendad.

UUS! LESMILLS GRIT™ STRENGTH
LESMILLS GRIT™ Strength treeningus kasutatakse sind tugevaks ja treenituks muutmiseks ning uskumatult heasse vormi viimiseks kangi, kettaid ja keharaskust.

BRAZIL BUTT LIFT 45’
Kui soovid vormida oma tuharalihased sama trimmi ja ümaraks nagu Brasiila naistel, siis tule Brazil butt lift 45’ treeningusse.
Tõhusas 45 min lihasvastupidavuse treeningus keskendutakse spetsiaalselt ainult tuhara- ja jalalihastele. Lisa vahenditena kasutatakse ka kummipaelu, hantleid ning kange.

BODYPUMP®
Les Mills BODYPUMP® on lihasvastupidavuse treeningprogramm, kus sooritatakse tõhusaid jõuharjutusi. Tunnis kasutatakse erinevaid raskuseid (kang, kettad, hantlid), seega saab iga harjutaja just endale sobiva koormusega treenida. Väga ideaalne kehakoostise muutmiseks. Tõstab kiiresti lihastoonust ja vähendab rasvaprotsenti. Sobilik ka algajatele ning nii meestele kui naistele!

KÕHT, SELG & TUHAR
Kõht, selg & tuhar on tõhus treening kõhu-, selja-, tuhara- ja reielihastele. Kergele soojendusele järgneb intensiivne lihasvastupidavuse treening, kus sooritatakse mitmekülgseid tõhusaid harjutusi nii abivahenditega kui ka oma keharaskusega. Tund sobib igal tasemel harrastajatele.

CXWORX®
Les Mills CXWORX® on eriti tõhus 30-minutiline funktsionaalne treeningprogramm, mis suunatud kerelihaste, tuharate ja õlavöötme treenimiseks. Lisaks oma keharaskusele kasutatakse spetsiaalset kummituubi ning kettaid.

LES MILLS BARRE™
LES MILLS BARRE™ on 30-minutiline balletist inspireeritud treeningustiil, mille eesmärk on vormida kogu sinu keha. Trenn algab soojendusega, millele järgneb kardiotreening pulsisageduse maksimaalseks tõstmiseks. Seejärel liigutakse edasi balletist inspireeritud lihastrennini, kus kasutatakse kergeid raskusi, ja lõpetatakse spetsiifiliste sihipäraste kogu keha vormivate balletiharjutustega.

Roosa tund
Kardio treening

LES MILLS GRIT™ Cardio
LES MILLS GRIT™ Cardio harjutusi tehakse oma keharaskusega, keskendudes kiirusele ja intensiivsusele, et kiiresti rasva põletada ja parandada sinu aeroobset võimekust.

ZUMBA®
ZUMBA® on emotsionaalne tantsuline fitness programm. Iga tants on programmis ülesehitatud kolmele või neljale kergesti järgitavale põhiliikumisele, millele lisatakse erinevatele tantsudele iseloomulikke ning finess elemente. ZUMBA tunnine treeningprogramm sisaldab peaaegu kõikide tuntud ja vähemtuntud ladina-ameerika tantsude, lisaks kõhutantsu, hip-hopi, tango jt. tantsude elemente ning kogu treening kulgeb 10-15 erineva tantsuloo saatel, kiirete ja aeglasemate rütmide vaheldudes. Samal ajal lisatakse märkamatult lihaskoormust tõstvaid aeroobikaelemente, mida vastavalt treeningul osaleja soovile võib ka ära jätta, jätkates ainult tantsulise liikumisega. ZUMBA® sobib KÕIGILE, ka neile, kes pole varem tantsu või aeroobikaga kokku puutunud. Tantsude ülesehitus on lihtne ning ei ole vaja oma pead liigselt sammude järjekorra meelespidamisega koormata. Seletamatud emotsioonid ning kiiresti kaduvad kilod on muutnud ligi 5 miljonit inimest nüüdseks juba 75 riigist üle kogu maailma tõelisteks ZUMBA fanaatikuteks.

SH’BAM®
SH’BAM® on Les Millsi poolt väljatöötatud rühmatreening, mis on inspireeritud kõigi aegade kuumimatest tantsuhittidest. SH’BAM on ideaalne moodus, et tõsta oma keha toonust, tehes lihtsaid, kuid samal ajal piisavalt intensiivseid tantsuliigutusi, millega vabastad iseendas asuva “sisemise tähe”, sõltumata sellest, kas sa oled algaja või juba kogenud tantsija.

Les Mills TONE®
LES MILLS TONE® on väljakutseid pakkuv trenn väljaastete, kükkide, funktsionaalse, lihas- ja kardiotreeninguga, mis aitab põletada rohkelt kaloreid ja viia sinu füüsilise vormi uuele tasemele, tehes seda kõike vaid 45 minutiga. Ka alustavaks trenniks hästi sobiv LES MILLS TONE® pakub erinevaid harjutuste variante ja sobib kõigile, hoolimata nende treenitusest ja pakub kõigile võimaluse trenni edukalt kaasa teha.

BODYJAM®
Les Mills BODYJAM® on tantsutreening. Põletab hästi kaloreid, hoiab keha vormis, parandab koordinatsiooni ja pakub igale tantsuharrastajale super elamuse. Viimased hitid, popid tantsuliigutused ning super treenerid pakuvad sulle tõelise elamuse!

BODYCOMBAT®
Les Mills BODYCOMBAT® treeningprogramm ühendab endas erinevad võitluskunstid (karate, poks, taekwondo jne.), millede liikumised ja löögid on muusika saatel kombineeritud tunniajaseks energiliseks kardio treeninguks. Tule ja ela ennast välja ning põleta rohkelt kaloreid!

BODYATTACK®
Les Mills BODYATTACK® on spordist inpireeritud intervalltreening, milles intensiivsed liigutused, lihtsad liikumised ja tempokas muusika moodustavad ühe mõnusa higistamise ja kalori kulutamise treeningu. Parandab vastupidavust, jõudu ja üldist füüsilist vormi. Põletab keskmiselt 675 kalorit. Vormib kiiresti keha ning parandab südame ja kopsude tööd.

VESIAEROOBIKA
Vesiaeroobika tund toimub rinnuni vees, kus jälgitakse, et kehaasend oleks hästi kontrollitav. Koormatakse kõiki lihasgruppe, sellises vee sügavuses toimub enamus treeninguid. Vee keskkonna erilisust kasutades saab hoopis teistmoodi kehalise aktiivsuse kogemuse. Vees liikumisel on eesmärgiks võimalikult suurt vee vastupanu saavutada ning sellega organismile suurt koormust anda. Vees on pulsisagedus madalam, mistõttu treenida saab tugevamalt, jäädes aeroobsesse treeningufaasi. Koormust saavad kõik lihased ning liigesed pääsevad põrutustest ja venitustest.

AQUAMIX
AquaMix tunnis üllatud, kuidas vees on võimalik treenida – erinevad stiilid vahelduvad tunni lõikes, kasutatakse vahendeid, koormus sobib kõikidele.

AQUAFIT
AquaFit on vesiaeroobika tund, kus keskendutakse vastupidavuse ja koordinatsiooni arendamisele ning treenitakse rühti parandavaid ja toetavaid lihasgruppe, tunnis kasutatakse ka erinevaid vahendeid.

Valge tund
Keha ja meele treening

YOGA
Joogatund, kus omavahel on seotud hingamist ning liikumist ühendav tugevam Vinyasa jooga ning lõõgastamad asendid tunni lõpuosas. Joogapraktika aitab tõsta lihaste toonust, lõdvestada pingeid, tugevdada liigesepiirkondi ning samuti puhastada keha, rahustada meelt ja vaigistada mõtteid.

BODYBALANCE®
Les Mills BODYBALANCE® on keha ja meele kontsept-treening, kus tehakse rahuliku ning lõõgastava muusika saatel mitmesuguseid liikumisi ja harjutusi, mille on välja töötatud oma ala parimad jooga-, Tai Chi- ja pilatese- spetsialistid. Tund parandab rühti, tugevdab lihaseid ning vähendab lihaspinget ja stressi. Lisaks sellele arendab BODYBALANCE® tund koordinatsiooni- ja keskendumisvõimet ning tasakaalu. Samuti õpitakse ja harjutatakse õiget hingamistehnikat. Treeningu pikkus 55 minutit.

SAUNA YOGA®
SAUNA YOGA® kombineerib sauna vaikuse ja soojuse lihtsate joogapoosidega ning hingamisega. Sauna Yoga on 30-minutiline, erinevaid joogastiile ühendav sessioon, mida viiakse läbi kerges riietuses 50°C-55 °C köetud tavalises või infrasaunas. See on ideaalne treening igas vanuses inimestele, olenemata nende treenitusest või eelnevast kokkupuutest joogaga. SAUNA YOGA kasulikkus: tugevadab lihaskonda, parandab lülisamba ja liigeste liikuvust vähendades selja ja kaela probleeme, kiirendab ainevahetust ja aitab organismist väljutada mürkaineid, sügavrahustav efekt kehale ning meelele, aitab leevendada unetust, vähendab stressi, ärevust ja parandab keskendumist. Sauna Yoga tunnid toimuvad naturaalses soolakivi saunas. Treeningut viiakse läbi mugavas lühikeses riietuses. Kindlasti võta kaasa veepudel.

POWER PILATES
Power Pilates ehk jõu pilates on füüsiliselt suuremat väljakutset pakkuv ning intensiivsem võrreldes tavalise pilatesega.
Pilates on keha, vaimu ja meelelaadi täielik kooskõla. Treening põhineb Joseph Pilatese tehnikale, mille kolm põhieesmärki on: nõrkade lihaste tugevdamine; liikumise kvaliteedi parandamine; õige hingamise õppimine. See on terviklik harjutuste kompleks, mis arendab nii keha kui vaimu, parandab koordinatsiooni ja kontsentratsiooni. Pilates aitab teadvustada oma kehahoiakut ja liikumist, muudab meid aktiivsemaks ja tugevamaks, ergutab ainevahetust ja annab juurde energiat. Pilatese meetodi omapäraks on enamiku harjutuste sooritamine lamavas asendis. Pilates sobib nii meestele kui naistele. Treeningu pikkus 55 minutit.